23 de maig del 2011

Martin Freeman i Sherlock guanyen un Bafta

Bé, aquesta és una petita entrada que faig abans de penjar una que encara estic escrivint (en les estones que tinc lliures, que són poques). La qüestió és que aquesta nit s'han celebrat els BAFTA de televisió i estic molt contenta perquè Sherlock ha guanyat el premi al millor drama i Martin Freeman ha guanyat el premi al millor actor de suport! Felicitats! En el seu discurs, Freeman, amb l'humor que el caracteritza, ha rendit tribut a Benedict Cumberbatch, que no ha guanyat al final el premi al millor actor, i a la resta de l'equip. Me n'alegro molt, tant pel premi a Sherlock, magnífica sèrie que aquesta tardor tornarà (com a mínim a la BBC) i que ja s'està gravant, i per Martin Freeman, que, en la meva opinió, és un gran actor i s'ho mereixia moltíssim!
Us deixo el link del discurs de Freeman aquí, està en anglès (obvi) però s'entén perfectament.

5 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Ha estat veure la noticia i pensar en tu, egaara, i en MBosch, estic buscant un raconet de temps per posarme a veure aquesta serie, pero s'acumulen les coses i el temps vola...

    Un peto!!

    ResponElimina
  3. Mbosch, espero que ja l'ahis vist XD Sí que se'l mereixia, sñi, i també em sap greu per Cumberbatch, però com a mínim la sèrie també en va guanyar un :)

    Carlota, quan tinguis temps i ganes mira-la, ja veuràs com t'agradarà!

    ResponElimina
  4. l'hagis vist i sí*
    No sé escriure...

    ResponElimina
  5. Quina il·lusió que guanyessin! Es que tant Freenan com la sèrie de Sherlock s'ho mereixien sense cap mena de dubte!!

    Ara mateix miraré el discurs de Freeman! =D

    Charlotte

    ResponElimina