13 de setembre del 2012

Roald Dahl

Avui fa 96 anys que l'escriptor britànic Roald Dahl (1916 - 1990) va néixer i avui tota la comunitat lectora ho celebra. M'agradaria dedicar aquesta petita entrada a aquest magnífic inventor d'històries que amb els seus llibres i poemes encara avui en dia enganxa a grans i petits.



Jo em vaig introduir al món de Dahl amb Matilda, i avui en dia segueix sent un dels meus llibres preferits (i pel·lícules) i fa poc vaig tenir l'immens plaer de llegir un altre cop el llibre però en anglès, la qual cosa va fer que fos inclús més especial. Normalment acompanyada dels dibuixos de Quentin Blake, la màgia de Dahl és coneguda arreu del món amb històries com Charlie i la fàbrica de xocolata, Les bruixes, El Gran Amic Gegant, James i el préssec gegant o La meravellosa medicina d'en Jordi.



Per totes aquestes històries i moltíssimes més avui vull agrair a aquest magnífic escriptor per tants anys de màgia i diversió! Moltes gràcies Roald Dahl per tot!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada