3 de maig del 2011

Meme: agafa el teu llibre!

Bé, acabo d'assabentar-me de l'existència d'això dels memes pel blog de l'mbosch La veritat dins la ficció, i com m'ha nominat ho faré de molt boníssima gana. Em sembla una idea força divertida. El meme consisteix en agafar el llibre que tinguis més a prop i escriure la cinquena frase de la pàgina 85 del llibre. El llibre que he pillat és el de El món sobre rodes de l'Albert Casals, que us recomano molt ferventment.


"Seguint la tradició  de pagar per un alberg només el primer dia de cada viatge, quan vaig arribar em vaig disposar a trobar-ne un que m'agradés".
Albert Casals

Bé, com la gent que tinc al blog ja ha estat nominada per això, no nominaré oficialment ningú, però animo a qui ho llegeixi a fer-ho!

Per cert, l'Albert ha tret un nou llibre! Estic desitjant llegir-me'l!

3 comentaris:

  1. Aquest llibre me l'ha recomenat molta gent, em sembla que és bo, el tinc pendent!

    Joana
    www.lasmejorescosasalamanecer.blogspot.com

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Jo també vaig fer le meme, és una idea divertida =)
    Saps que no m'havia enterat de que tenies blog? Vull dir, si veia el perfil, però no el blog.

    Petonàs

    P.D: m¡encanta la fotu de dalt!

    ResponElimina