7 de juny del 2011

Viatge cap a l'infern estudiantil

Bona tarda estimats meus, com podeu veure encara no us porto aquella entrada que vaig dir que estava preparant fa ja com un mes. Sincerament des d'aquell moment encara no he avançat res...
Simplement volia que sabéssiu que fins dintre de dues setmanes continuaré sense penjar cap entrada. La raó, simple, arriba la Selectivitat i si ja porto com un mes sense tenir temps aquestes dues setmanes seran un infern estudiantil. Simplement us ho dic perquè em sap greu que fa molt temps que no publico res. Ja sé el que direu ("publica quan vulguis", "és el teu blog", etc) però personalment m'agradaria poder escriure coses, tinc moltes al cap però no tinc ni temps ni inspiració. 
A més, ja m'estic començant a posar nerviosa i encara queda una setmana...o millor, solament queda una setmana! No m'ho puc creure, sembla que va ser ahir quan estava acabant 4t d'ESO i pensant que encara em quedaven dos anys per fer la Selectivitat mentre veia a mon germà patir per ella...o l'any passat mentre veia els meus companys de segon estudiant. No em puc creure que per fi s'acaba el curs. Certament tinc moltes ganes, 2n de Batxillerat, us ho aviso als que encara no l'heu cursat, ha estat el pitjor curs de la meva vida i em moro de ganes d'anar a la universitat...però solament de pensar en les PAU se me'n van les ganes de tot...
En qualsevol cas, en quant s'acabin les PAU i m'hagi remullat a la platja penjaré la maleïda entrada!
Molts petons a tots i gràcies per la vostra comprensió!

2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Els estudis són realment una tortura, Egaara. També tens la comprensió per part meva, encara que jo no estigui fent la sele, per sort!! Ja m'arribarà... prefereixo no pensar-hi.

    Joana

    ResponElimina