15 de gener del 2012

Mad Dogs, season 2

Petita entrada per donar-vos la gran notícia de que Mad Dogs estrena la seva segona temporada aquest dijous que ve (19 de Gener) i l'egaara no cap en sí de l'emoció. La gran sort és que el dijous acabo examens així que podré veure-ho sense preocupar-me! Us deixo la promo d'aquesta segona temporada que promet ser molt bona, després de l'increïble final de la primera (Quin final!!!). Però tranquils, és una promo, no el trailer, així que res d'spoilers.



I no sentireu res més de mi fins la setmana que ve perquè estic en mig d'examens, però en quan els acabi em bolcaré molt en el blog, us cansareu de tenir-me per aquí! I per suposat, quan s'acabi la temporada, ja en faré l'entrada.

6 comentaris:

  1. No he vist la primera temporada i tampoc miraré la segona! Però espero que a tu t'agradi, ja que estàs tan emocionada amb l'estrena!
    Un petó!

    Joana

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro de que te l'apuntis, estic segura de que t'encantarà! I Alcatraz tinc intenció de veure-la! Però quan tingui temps en mig de les sèries que m'estic veient i tinc per veure, però gràcies per la recomanació :D

      Elimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La Torre Eiffel il·luminada és preciosa :)
      Vaig veure la foto i no vaig poder resistir-me!

      Elimina